simple hairstyles


Cześć !
Chciałam wam dzisiaj pokazać bardzo proste ale zarazem efektowne i wygodne fryzury, które każda z was może bez problemu zrobić sama w domu.


Pierwsza propozycja to koczek z części włosów na tzw 'samuraja'. Wydzielamy pasmo z nad czoła i robimy z niego zwykły mały kucyk, po czym tym własnie kucykiem oplatamy gumkę do okola i zabezpieczamy wszystko wsuwka. Możemy go teraz delikatnie poluźnić i fryzura gotowa !  


Następna fryzura to zwykły, wysoki kucyk, jednak można dodać do niego akcesoria pasujące do stylizacji i dodatkowo ją podkreślić. W tym wypadku gumka ze złotym metalowym elementem. 


Tutaj mamy kłos z boku głowy. Zaczesujemy wszystkie włosy na bok, po czym pleciemy kłosa |instrukcja| związujemy koniec małą gumeczką i poluźniamy warkocz. |TU| jeszcze jedno zdjęcie. 


Tutaj niby zwykły kucyk, jednak wydaje mi się, że jest wyjątkowy i pasuje nawet do eleganckich stylizacji. a mianowicie związujemy nisko włosy, tworzymy miejsce pomiędzy włosami przy głowie a gumką,  a następnie przeplatamy kucyk przez to miejsce tak jak pokazuje |instrukcja|, a |TU| zdjęcia jak wygląda to u mnie ( jest bardziej z boku głowy niż na instrukcji ).


Moja ulubiona propozycja na gorące dni czy na trening, wszystkie włosy upięte i nic nie przeszkadza. Rozpoczynamy od rozczesania włosów i zrobienia przedziałka na środku. Następnie jedną część pleciemy tak ja pokazuje ta |instrukcja| , to samo robimy z drugą stroną, na |tym| zdjęciu pokazuje w którym miejscu głowy prowadzić warkocz . Jest to trudniejsza propozycja jednak szybko można dojść do wprawy . 


A która fryzura najbardziej podoba się tobie ? 
Może masz jakąś inną propozycje ? 
Napisz chętnie wypróbuje :) 

Komentarze

  1. Maz takie fajne wlosy, ze kaza fryzurka z nich super wyglada; )

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej fryzurze wyglądasz pięknie ;*
    Mi się najbardziej podoba kłos z boku głowy ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich włosach fryzury prezentują się bardzo ładnie :) Podoba mi się ten kłos :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie: www.maddiaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie, jak przesłodko wygląda piąta fryzurka. Gdybym tylko potrafiła pleść warkocze - chetnie bym skorzystała.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fryzury, ja odkąd nauczyłam się robić kłosa, cały czas się tak czeszę, to mega wygodne i przy okazji świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś, ciekawe fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 3 i 4 najbardziej mi się podobają :) Obserwuję :*

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabym umiec robic sobie dobieranego :D !
    Super fryzury. Na pewno wyprobuje.
    W ogole bardzo fajny blog, taki uporzadkowany i przejrzysty.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kłos, ale tyle razy próbowałam i nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. niby prosto ale jaki efekt :D podoba mi się! wszystkie ładne i Ty ładna :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. oo i następna w samuraja się bawi :) :) jednak w warkoczu kocham tak my słowianki tak fajnie wyglądamy :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 3 najlepsze a zarazem moje ulubione :) ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty