diy valentines gifts


Cześć !  
W dzisiejszym poście przedstawiam wam moją własnoręczną propozycję prezentu na walentynki dla drugiej połówki ! Sama nie miałam pojęcia co przygotować z okazji tego "święta" więc postanowiłam zainspirować się zdjęciami z pinterestu i tak o to powstał mój prezent !Uważam że własnoręcznie przygotowane prezenty są naprawde bardzo wartościowe - lubie takie dostawać a jeszcze bardziej je przygotowywać :)


Własnoręcznie wykonane, przesłodkie kartki ! Instrukcję i inspirację znalazłam tutaj    . Myślę że są bardzo urocze, proste w wykonaniu ( potrzebne 3 kartki i marker ) i bardzo efektowne. Panom powinny się spodobać. W środku oczywiście jakieś słodkie życzenia.


A tutaj już bardziej zaawansowany projekt - kubek z własną grafiką. Potrzebny oczywiście kubek - mój to zwykły, biały zakupiony w Pepco i fabry lub markery przeznaczone do porcelany (np. Sharpie do kupienia na allegro ). Wzór pierwsze narysowany ołówkiem a później poprawiony już na gotowe markerem i farbką + wypiekanie w piekarniku 180 stopni, około półtorej godziny. Tutaj troszkę inspiracji dla osób, które zastanawiałyby się nad idealnym wzorem  



List w butelce ! Bardzo malutki, z niewielkim serduszkiem - coś z niczego bo buteleczka jest po soczewce do oczu ( chociaż można takie zakupić na allegro ), do wykonania  potrzebna taka buteleczka, czerwona nitka oraz list ( a raczej liścik haha ).



I tak się prezentuję mój prezent, dodałam jeszcze płytę ulubionego artysty, do kubka wsadziłam piernikowe serduszko w walentynkowym opakowaniu, wszystko zapakowałam w tematyczną torebkę  i wypełniłam pociętą, czerwoną bibułą ! GOTOWE  
Jak wam się podoba taki prezent ?
I co najchętniej chcielibyście dostać na walentynki ? :3

Komentarze

  1. Idealny prezent na walentynki, bardzo kreatywny ♥
    Rzeczy zrobione własnoręcznie są najlepsze!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz